FAQ
Kur mano užsakymas?
Kai tik jūsų prekė bus išsiųsta, atsiųsime jums el. laišką ir SMS žinutę su numatoma pristatymo data bei nuoroda, kurioje galėsite sekti savo užsakymą.
Ar galiu pakeisti savo užsakymą?
Pakeitimus galime atlikti tik tiems užsakymams, kurie dar nebuvo išsiųsti. Deja, negalime atlikti jokių pakeitimų užsakymams, kurie jau pažymėti kaip „išsiųsti“ arba „pristatyti“.
Prašome susisiekti su mumis el. paštu info@terapia.lt, jei norite pakeisti savo užsakymą.
Ką daryti, jei užsakymas atkeliauja pažeistas?
-
Jei pastebite, kad siunta pažeista prieš priimdami pristatymą – nepriimkite siuntos ir nedelsdami informuokite mus.
-
Jei priėmėte siuntą ir tik tada pastebėjote, kad ji pažeista – susisiekite su mūsų pagalbos komanda per 24 valandas nuo gavimo el. paštu info@terapia.lt.
Daugiau informacijos rasite mūsų prekių grąžinimo politikoje.
Kiek laiko užtrunka pinigų grąžinimas?
Mes apdorojame jūsų pinigų grąžinimą per 5 darbo dienas. Kai tik grąžinimas bus atliktas, pinigai bus pervesti į jūsų naudojotą mokėjimo metodą per kelias dienas.
Tikslus laikas priklauso nuo jūsų mokėjimo būdo.
KITŲ KLAUSIMŲ TURITE?
Drąsiai susisiekite su mumis el. paštu: info@terapia.lt