Shipping and return policy
Pristatymas
Kada gausiu savo užsakymą?
Paprastai užsakymo paruošimas užtrunka 3–7 dienas, po to jis išsiunčiamas.
Pristatymo laikas priklauso nuo jūsų vietovės, tačiau dažniausiai yra:
13–17 darbo dienos.
Iš kur bus siunčiamas mano užsakymas?
Mes bendradarbiaujame su pagal poreikį gaminančia užsakymų vykdymo įmone, kuri turi sandėlius visame pasaulyje!
Ar man bus taikomi muito mokesčiai?
Tarptautiniams užsakymams gali būti taikomi papildomi muitai ir mokesčiai. Šie mokesčiai nėra mūsų kontroliuojami ir nustatomi jūsų vietinės muitinės. Kadangi kiekvienos šalies muitų politika skiriasi, rekomenduojame tiesiogiai pasitikrinti savo vietinėje muitinėje, ar jūsų pirkiniams bus taikomi mokesčiai.
Mano užsakymas jau turėjo atkeliauti, bet aš jo negavau. Ką daryti?
Prieš susisiekdami su mumis, pabandykite atlikti šiuos veiksmus:
-
Patikrinkite užsakymo patvirtinimo el. laišką – ar nėra klaidų pristatymo adrese.
-
Pasiteiraukite savo vietiniame pašte, galbūt jie turi jūsų siuntą.
-
Užsukite pas kaimynus – gal kurjeris paliko siuntą jiems.
Jei adresas buvo teisingas, o siunta nebuvo palikta pašte ar kaimynams, susisiekite su mumis el. paštu info@terapia.lt nurodydami savo užsakymo numerį.
Jeigu pristatymo adresas buvo įvestas neteisingai, mes galime atsiųsti pakaitinį užsakymą, bet siuntimo išlaidas turėsite padengti patys.
Užsakymai
Kaip gaminami jūsų produktai?
Mes dirbame su pagal užsakymą gaminančiu tiekėju („print-on-demand“). Jie turi sandėlius įvairiose pasaulio vietose, todėl jūsų užsakymas gaminamas ir siunčiamas iš artimiausio sandėlio, kuris tai gali padaryti efektyviausiai.
Kaip sekti savo užsakymą?
Kai tik jūsų užsakymas bus išsiųstas, el. paštu gausite sekimo nuorodą. Jei turite klausimų dėl siuntos ar jos sekimo, rašykite mums el. paštu info@terapia.lt.
Gavau netinkamą arba pažeistą prekę, ką daryti?
Atsiprašome, jei gavote pažeistą produktą. Kad galėtume greitai išspręsti problemą, prašome per savaitę atsiųsti mums el. laišką adresu info@terapia.lt, pridėdami:
-
pažeisto produkto nuotraukas,
-
užsakymo numerį,
-
ir kitą svarbią informaciją.
Mes susisieksime su jumis kuo greičiau ir pasiūlysime sprendimą.
Grąžinimai
Kokia jūsų grąžinimo politika?
Mes nesiūlome prekių grąžinimo ar keitimo, tačiau jei su užsakymu kažkas negerai, susisiekite su mumis el. paštu info@terapia.lt.
Ar suteikiate pinigų grąžinimą?
Pinigų grąžinimas siūlomas tik tuo atveju, jei gavote neteisingą arba pažeistą prekę. Jei taip nutiko, prašome susisiekti su mumis el. paštu info@terapia.lt, pridėjus nuotraukas – mes išspręsime problemą.
Ar galiu pasikeisti prekę į kitą dydį / spalvą?
Šiuo metu mainų nesiūlome. Jei nesate tikri dėl dydžio – peržiūrėkite mūsų dydžių lenteles, kurios yra kiekvieno produkto aprašyme.
Nors tokie atvejai reti, bet gali pasitaikyti, kad prekė bus pažymėta neteisingai. Jei taip nutiko, praneškite mums el. paštu info@terapia.lt per savaitę nuo gavimo, nurodykite užsakymo numerį ir pridėkite nuotraukas. Mes išsiųsime naują prekę arba grąžinsime pinigus.